Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

28 August 2011

Buka puasa di sini..


Assalamualaikum...

Assalamualaikum..tinggal bes0k je lagi kita nak berpuasa kan?
Petang tadi nad teman kawan nad pergi temerloh..dye nak cari baju raya dengan p0t0ng rambut..

Lama jugak nad kat temerl0h tadi hingga naik lenguh dah kaki ni..budak lelaki ni kadang-kadang cerewet kan..nak cari baju dye p0wn dah wat nad tawaf bandar temerl0h tu tadi..akhirnya ada jugak yang berkenan di mata dye..lepas tu nad teman dye p0t0ng rambut dye yang dah sedia panjang tu..

Dah ciap,terus gerak balek..tiba-tiba dye berhenti di tepi jalan tu..tunggu hingga berbuka..erk,alhamdulillah syukur..kenyang makan kuey tiaw g0reng dengan air cincau..

Sesudah berbuka..teman dia pergi triang pulak..cari s0ngk0k..dah jumpa saiz 21..lepas tu kit0rang lepaking dekat keray0ng sampai k0l 10..

Pukul 10.30 kit0rang gerak balek..dia drive agak sl0w.setengah jam kemudian kit0rang smpai..
Dan sekarang nad rasa macam nak tidu..selamat malam..have a nice dream..hehe



4 comments:

SoLy SoLicious said...

hamboi..sakan soping..hahaha...

nite.. hve a nice dream :)

A Little Girl said...

Eh ? Akak org temerloh ke ?

iwan_redzuan said...

nice pic,... emm, nak tanya sikit, time bila plak amik gambar tu? sebelum ke, selepas berbuka? hehehe

saya plak, dah banyak kali lalu tempat tu, tapi tak pernah pun berhenti kat situ....huhuhu

Zul Fattah said...

salam ziarah..
selamat hari raya aidil fitri
dan salam 8-2