Friends of Miss Nadya

18 August 2011

Sembang malam-malam

Assalamualaikum...

Salam 1 Malaysia..wah..malam ni nad tido lambat sikit...pastu kawan-kawan nad datang lepak-lepak kat umah..nad denda dorang..tolong gulung nama yang join Giveaway nad ni..hehe..besok mak nad cabut nama ni...mak tak tahu sebab apa mak kene cabut bende yang dah digulung ini..hehe..

tadi ramai jugak yang join giveaway nad..walaupon dah tamat tapi ada jugak yang join..nad approve lagi sebab nad ni bukan lah kejam sangat...hehe..

sekarang nad rasa ada pertambahan untuk hadiah giveaway tu..tapi masih di fikirkan.....

nad nak teruskan gulung-gulung kertas ni...penat seyh....jari jemari nad lenguh-lenguh gulung-gulung bende ni..tapi nad okay jer..hehe...nad nak out yer...selamat malam.,,selamat bersahur..

p/s :: nad nak on tweeter...^^



5 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

jom tweet2 dear..;P

Mr.Thinker@Ali said...

tweet2! :)

done following your twitter. :)

fRaMe+LenSeS said...

Miss Nadya, kembara ramadhan Nadh dekat Perlis. ;) tak sabar ni. ehhe. nt leh la kita share pengalaman kan? ;)

selendang merah said...

meh2 selendang tolon gulungkan

Einaz Shah Rizal Thomas said...

hay pinky blog ;D