Negeri Sembilan VS Terengganu piala malaysia 2011

Assalamualaikum..



Panas-panas macam goreng pisang kedai cik piah. Cik Piah mana pon den tak tahu.

Sebelum berceloteh nad nak bagitahu hari ni Birthday adik mak nad iaitu Mak Ngah. Dan,di hari gembira beliau terpaksa menjalani pembedahan kerana sakit Kanser Pangkal Rahim. Nad tak berapa nak pasti,dengan mak nad cerita macam tu lah. Alhamdulillah Mak Ngah dah sedar dan keadaan dia stabil di Hospital Sungai Buluh.


Mereka kini berdepan dengan Negeri Sembilan, walaupun pasukan mereka tak sekuat mana tapi merekalah yang sebenarnya memusnahkan peluang T-Team untuk bertemu adik-abang di stadium nanti. Lagipun Negeri Sembilan pun bukanlah calang-calang pencabar sebab mereka memiliki Hairuddin Omar yang pasti merobek gawang Terengganu esok. Aku tak tahu ilmu apa dia pakai tapi dia memang power.

Bagi Terengganu pula, hanya satu strategi saja yang boleh mengalahkan pihak lawan yakni dengan gandingan Manaf Mamat, Ashaari dan Abdul Hadi sebagai penyerang utama pasukan. Manakala kehadiran Marzuki Yusuf dan Joseph Kalang T juga bakal mencuakkan pihak lawan. Aku rasa tahun ini adalah tahun terbaik buat Terengganu dan Piala Malaysia 2011 pasti milik Terengganu.

Walaupun makwe aku orang Negeri Sembilan, sikit pun aku tak goyang. Haha
Mesti lah nad sokong Negeri Kelahiran nad tapi sebenarnya nad dapat agak malam ini Piala Malaysia di menangi oleh Terengganu. Kenapa?? jangan tanya kenapa kita tengok malam ni je okay.









7 Comments

Sayang Saya

Love