Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

30 November 2011

Blog tak update

Assalamualaikum..

Hari ni nad dah update 3 entry tapi tak update langsung dekat bloglist..
Rasa macam nak hempuk blogger ni laju-laju..

penat dah fikir apa yang tak kene..

rasa nak menangis pon ada..

T_T

menangis laju-laju kejap..


lepas tu rasa nak merajuk dengan blog 5 hari 4 malam..boleh tak? ada macam pakej honeymoon pulak..

sorry lah...entry emo 5 saat..^_*

Happy blogging nad..sabar itu separuh daripada iman..


Nanti lah nad cek kenapa dengan blog nad ni.. sebab nad sendiri pon tak tahu kenapa...bengang..^_*

3 comments:

ieyza afieyna said...

aik jadi mcm aritu ye kak ?

t ok la blik kowt.. mesti ade ape2 yg effect kowt..

Pendamba Mawar said...

nad.. tisu ni..pm bawak tisu

Emy Ellyana said...

kesian kat akak..:(