Friends of Miss Nadya

20 November 2011

Nisa Menaip dalam Jangan Tidur Lagi


Nisa Menaip dalam Jangan Tidur Lagi

Assalamualaikum semua..mintak maaf kualiti gambar tak beberapa bagus sebab tv dalam bilik nad ni kecik je..
0k,k0rang teng0k jangan tidur lagi tak sekarang?perasan tak gambar atas tu?

Inner purple tu nisa menaip lah..bertuah badan dapat teng0k jangan tidur lagi depan-depan..semangat nad tengok nisa tu taw..nisa comel gila..stylo..hehe..

Huhu..tu je yang nad nak cakap..1 lagi sharifah sakinah ni comel lah pulak..

~use mms~

7 comments:

Azzah said...

tak sempat nengok..dah atas katil..:)

k.h.a.l.i.l.a said...

hehee.. prasan gak die tadi.
nisa ni <--- ckp dlm hati. huhu

NazuerahAzhar said...

waa.. Na pun perasann .. :D

Encik Marzuki said...

pkai mms pun boleh.

ArulchelseA said...

nisa menaip?? sapa tu??

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..smpat ag nad ni!

Nisa Kay said...

:D

hhahhaa
malu meyhh
thanks for the entry :D