Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

20 November 2011

Nisa Menaip dalam Jangan Tidur Lagi


Nisa Menaip dalam Jangan Tidur Lagi

Assalamualaikum semua..mintak maaf kualiti gambar tak beberapa bagus sebab tv dalam bilik nad ni kecik je..
0k,k0rang teng0k jangan tidur lagi tak sekarang?perasan tak gambar atas tu?

Inner purple tu nisa menaip lah..bertuah badan dapat teng0k jangan tidur lagi depan-depan..semangat nad tengok nisa tu taw..nisa comel gila..stylo..hehe..

Huhu..tu je yang nad nak cakap..1 lagi sharifah sakinah ni comel lah pulak..

~use mms~