Friends of Miss Nadya

15 December 2011

#25 Spontaneous Thursday | ツ Miss Nadya Punyer Blog

Assalamualaikum..

Jom dengar lagu Hot Chelle Rae - I Like It Like That ni dulu. Sugar Glider yang nad amik dari andaq. Sepasang,yang betina nama Ramadhani dan yang jantan nama Zero. Dia tengah tido tadi tapi nad kacau sekejap sebab nak ambil gambar. Malam karang start jaga anak dah..^_*


#5 Spontaneous Thursday & #6 Spontaneous Thursday

14 comments:

azam said...

:) nice....rasa macam nak bela jugalah camni

Shahiza Chyz :) said...

Taksukaa SugarGlider . Hahaha . Apaa laa saya ni kan , :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..comelnya..

tp mahal gak nak beli..

nurmujahidah said...

muja tag awak :D
http://mujadafewa.blogspot.com/2011/12/year-million-follower-giveaway.html

aimaniman said...

siapkan kopi pekat ye mummy.zero ngan ramdhani nak stay up mlm ni...

azam said...

:) minat juga tapi berapa harganya?

Nurrul said...

best lah... Nurrul teringin nak bela.. :)

selamat menjaga ..

Joel Leslie said...

bestnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pendamba Mawar said...

apasal comel sangat

Kyo Kusanangi said...

comel nya sugar glider ni

Encik Marzuki said...

eee gelinya. *nyampah*

Juliet_iRa~" said...

waaa comelnya!heee

dlm beg dia ke tu?hee..ira ada tgk kat majalah 3 dl..heee

pksmkas said...

saya insyaallah akan bela sugar glider.... mintak tunjuk ajar

pksmkas said...

saya insyaallah akan beli sugar glider.... mohon tunjuk ajar