‘DiGi iPhone 4SURE 4 ME’


Terus terang lah saya katakan saya dah lama teringin nak memakai gadjet canggih macam iPhone 4S ni. Cuma kewangan tidak mengizinkan saya memakai nya buat masa sekarang. Andai saya menang untuk kali ni sahaja rasa bertuah sangat. Walaupon ramai blogger di luar sana menyertai competetion Nuffnang ni tapi saya tetap beruasaha untuk memenangi iPhone 4S ini.

Kenapa saya nak sangat iPhone 4S ni?
  • Dapat Online Facebook sebab sekarang saya online guna Facebook Mobile je..(macam ayat sedih pulak)
  • Dapat update Twitter setiap masa kerana Twitter dengan saya tidak dapat dipisahkan.
  • Dapat update Blog di mana sahaja saya berada.
  • Dapat menggunakan aplikasi seperti GPS kerana saya sering sesat untuk travel.
  • Dapat main game walaupon sudah ada PSP.
  • Camera iPhone 4S bagus dan imej dapat di edit sebelum di post di Facebook, Twitter atau di Blog 
Fungsi nya yang sangat bagus sebab lagi hebat dari Gadjet canggih yang lain. Tak perlu la saya menyebutnya. Andai saya dapat guna iPhone 4S rasanya tak tidur malam la jawabnya. Tak sabar nak tunggu siapa pemenang nya. Walaupon tarikh tutup dah dekat tapi saya tetap bertarung sehingga berjaya..

9 Comments

Sayang Saya

Love