'DiGi iPhone 4SURE MOST AFFORDABLE'

Why is DiGi’s iPhone 4S plans the most affordable??
iPhone 4S menjadi kegilaan orang ramai di Malaysia. Percaya lah yang iPhone 4S bagus untuk di miliki..:)
Key Features:
  • Dual-core A5 chip
  • 8-megapixel camera
  • 1080p HD video recording
  • High-resolution Retina display
  • Over 500,000 apps on the App Store
  • iOS 5 - the world´s most advanced mobile OS
  • iCloud - your content on all your devices
  • MORE INFO >>
iPhone 4S 
FROM RRP: RM2,290
RM2,090

 Cairnya tengok iPhone 4S ni ok sebab tengok keluaran kali ni saya memang nak pakai. Nak tunggu saya sendiri beli, tunggu tahun depan lah.


Recommended Plan:
iDiGi 138
RM88
monthly
(with Auto-Billing)
RM88 je? sangat murah sebab saya memang pengguna Di'Gi dan saya sangat berpuas hati dengan tawaran yang diberikan oleh Di'Gi. Digi juga ada menawarkan promosi seperti di bawah..

Promotions:
  • RM1,400 rebate (RM200 off RRP, RM1,200 total rebates incl. Auto-Billing)
  • RM100 waiver for administration fee
  • Free delivery with online purchase
  • 30-day free trial for DiGiMusic™ Play

Rasa macam dah berminat ni. Buy Online Here

Harap kali ni saya mendapat iPhone 4S. Saya nak iPhone 4S menjadi milik saya untuk kali ini..


  Thanks Nuffnang..:)



2 Comments

Sayang Saya

Love