‘DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST’

Assalamualaikum..



Salam buat kawan-kawan blogger sekalian. Di sini saya menyertai contest dari Nuffnang. Just wish me luck ye guys. Entry Pertama, 'DiGi iPhone 4SURE MOST AFFORDABLE' dan entry kedua yang sudah di submit ‘DiGi iPhone 4SURE 4 ME’
Ramai yang minta saya menang tapi competition ini terlalu besar untuk blogger baru macam saya..:)
Saya tetap sertai competition ini kerana mungkin saya  berpeluang untuk memenangis iPhone 4 s sebagai nuffnanger, siapa tahu bukan?
What is the first thing you will do with the DiGi iPhone 4S
 Perkara pertama yang saya akan lakukan dengan iPhone 4 s ini, sudah tentu saya akan beritahu kedua ibu saya kerana mereka sumber insprirasi saya dan menyokong saya sepenuh hati mereka.

Kenapa saya harus beritahu mereka? 

Kerana saya akan menunjukkan aplikasi hebat iPhone 4 s ini seperti sistem GPS, kalau pergi mana-mana dah tak sesat lagi..:)
 Selain itu, saya akan beritahu mereka bahawa impian saya untuk memakai iPhone 4 s sudah tercapai..:)

Just Wish Me Luck..Amin:)



3 Comments

Sayang Saya

Love