22 December 2011

Duit Kertas dan Syiling Malaysia 2012

Assalamualaikum..


Gambar curi dari Akak Safura (jangan marah yer)

Sebenarnya ramai pulak yang buat entry gambar Duit Kertas dan Syiling Malaysia 2012 ni. Akak Safura, , Akak Ummi, Iwan Redzuan.


Hehe ramai jugak nad tag kan? Berita Penuh kat blog Iwan Redzuan ni.




p/s :: rezeki ALLAH bagi untuk setiap umatnya tapi kenapa kau tak pernah bersyukur ye??masih nak dengki...series nad sedih. macam nad ni selalu menyusahkan orang je.

10 comments:

  1. law ada colour pink emy xmo pkay. .emy na framekan. .hhhuuuaaaa

    ReplyDelete
  2. duwet baru tuh...
    dengki dgn org x ke mana la...kecuali dr sudut positif.

    ReplyDelete
  3. comel kan duit tu ... hee... geram nengok warna warni

    ReplyDelete
  4. cantik je duet2 tu..dah cm duet saidina...hihihi...
    jemput singgah blog usang iykaa klau sudi.
    http://iykasyafika90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. thanx sebab kasi backlink ke blog saya... :D

    kalau saya, tiap kali kuar jer duit baru, yang duit lama, kalau ada, simpan leklok, bukannya apa, duit dulu dan sekarang jauh sangat bezanya... :)

    ReplyDelete

Thanks for reading entry ni. Nad doakan semoga urusan kita di permudahkan.