Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

22 December 2011

Duit Kertas dan Syiling Malaysia 2012

Assalamualaikum..


Gambar curi dari Akak Safura (jangan marah yer)

Sebenarnya ramai pulak yang buat entry gambar Duit Kertas dan Syiling Malaysia 2012 ni. Akak Safura, , Akak Ummi, Iwan Redzuan.


Hehe ramai jugak nad tag kan? Berita Penuh kat blog Iwan Redzuan ni.




p/s :: rezeki ALLAH bagi untuk setiap umatnya tapi kenapa kau tak pernah bersyukur ye??masih nak dengki...series nad sedih. macam nad ni selalu menyusahkan orang je.

10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau ada kaler pink lg cun..hikhik.

Emy Ellyana said...

law ada colour pink emy xmo pkay. .emy na framekan. .hhhuuuaaaa

Cikpuan rara said...

heheh cantek kan.akk suke.

ummiP3 said...

yuhu...:) pasal duit ..mmg suka..heee

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

duwet baru tuh...
dengki dgn org x ke mana la...kecuali dr sudut positif.

smilenajah93 said...

wahhhh !!! cantiklahhh duit baru niehhh !!!!

LAici KAng Ais said...

macam2 kaler ada.huhu

SoLy SoLicious said...

comel kan duit tu ... hee... geram nengok warna warni

iykasyafika said...

cantik je duet2 tu..dah cm duet saidina...hihihi...
jemput singgah blog usang iykaa klau sudi.
http://iykasyafika90.blogspot.com/

iwan_redzuan said...

thanx sebab kasi backlink ke blog saya... :D

kalau saya, tiap kali kuar jer duit baru, yang duit lama, kalau ada, simpan leklok, bukannya apa, duit dulu dan sekarang jauh sangat bezanya... :)