Friends of Miss Nadya

05 January 2012

Kembar Azie

Assalamualaikum..

Amboi, tengok saya siap nak buat entry lagi kerana Azie ni nak sangat tengok kembar beliau. 

Kisahnya bermula macam ni, saya ada masuk blog Azie, tengok Azie ada iras macam kawan saya. Nama je lain..:)

Kenapa starzieti ye? Apa yang saya tahu, nama blog ini terhasil dari gabungan nama persahabatan diaorang. Azie dan Awin Haryati tambah..

Sorry Azie ,tak bagi link facebook. Ada gambar je..:)

Gambar Azie pinjam dari blog beliau..^_^


Ini pula gambar kawan saya bersama suami beliau..^_^


Pendapat anda macam mana? Beza di mana kawan saya tidak bertudung ke kot..

7 comments:

CekbOlat-bOlat said...

erkk?? =.="
hhoho.. nk sme..

smilenajah93 said...

hampir samalahh ~~ hehe ~

J.Syazwana said...

entah ek.
hihi
tapi yang pasti dua2 cun
hehehe

cik violet said...

bntuk muke yg agak same :)

starzieti said...

wah, siap buat entry unt kite. tengs nadya !

tatau la nak cakap cemane. same tang mate kot. takpun senyuman. hee. nt kim salam kat die ea. :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

mata kot nmpk beza..huhu

ieyza afieyna said...

aah la.. ade la iras2,.. ;)