08 January 2012

Kucing Pakai Baju Melayu

Assalamualaikum..
Nama Panggilan :: Adik
Umur :: 1 Tahun Lebih tahun 2012..
Berat :: 6.5Kg
Tinggi :: tak sempat nak ukur...hehe..
Baju melayu ni nenek saya yang jahit. ada warna pink, ada warna hijau.. ada nak tempah baju??^_^

Comel tak?? Kucing Pakcik Saya !! 

Siapa mahu kan saya?? Not For Sale..^_^


Keadaan beliau semasa baring meniarap..


Gambar semasa adik datang rumah saya di godek dari entry Short Entry 3




Tags ::Kucing gergasi, kucing besar, kucing macam garfield, kucing debab, kucing cantik, kucing comel, kucing pakai baju, kucing montok

16 comments:

  1. alala... comey nye.. geram jer tgk...

    not for sale? ala baru nak beli.. hehe =p

    ReplyDelete
  2. wah..comel yer. admin memang suka kan kucing..

    p/s: jaga2..6t dia "cari" SG tu...ekeke :P

    ReplyDelete
  3. nad, seluar kucim tu mane? hehe comel nye kucing debab tu,

    nad, baca sini jap :)
    http://www.amirastudios.com/2012/01/khas-untuk-nornadiahcom.html

    ReplyDelete
  4. Rupa Adik sama macam Serabai, kucing kakak saya. Pakai baju takde seluar, sape nak eh? Hehe....pakaikan pampers tu...

    ReplyDelete
  5. hehe...comel2...emm...mane seluar kucing tuh... :P

    ReplyDelete
  6. kucing mana ley pki seluar awk oii..kangkang dia kecik jer..tersadung 6t..kesian lak kat kucing tu...huhu (^_^)

    ReplyDelete
  7. comelnyaaaaaaa..heee ;p

    nak juga baju melayu kucing...hee baju kurung xda?


    nt ira dah buat bnner tu ira bg nadya ea..heee ;p

    ReplyDelete
  8. comelnye! bole tak nak tempah baju kurung kucing dgn nenek awk?hehe

    ReplyDelete

Thanks for reading entry ni. Nad doakan semoga urusan kita di permudahkan.