Friends of Miss Nadya

08 January 2012

Kucing Pakai Baju Melayu

Assalamualaikum..
Nama Panggilan :: Adik
Umur :: 1 Tahun Lebih tahun 2012..
Berat :: 6.5Kg
Tinggi :: tak sempat nak ukur...hehe..
Baju melayu ni nenek saya yang jahit. ada warna pink, ada warna hijau.. ada nak tempah baju??^_^

Comel tak?? Kucing Pakcik Saya !! 

Siapa mahu kan saya?? Not For Sale..^_^


Keadaan beliau semasa baring meniarap..


Gambar semasa adik datang rumah saya di godek dari entry Short Entry 3




Tags ::Kucing gergasi, kucing besar, kucing macam garfield, kucing debab, kucing cantik, kucing comel, kucing pakai baju, kucing montok

16 comments:

Clara said...

Baju tu mmg buat utk kucing eh??

ieyza afieyna said...

alala... comey nye.. geram jer tgk...

not for sale? ala baru nak beli.. hehe =p

Halimatun Sa'adiah said...

kalo kuceng betina de baju kurung x???

Kongsi Apa2 Aje said...

wah..comel yer. admin memang suka kan kucing..

p/s: jaga2..6t dia "cari" SG tu...ekeke :P

✿Ummi Myra✿ said...

nad, seluar kucim tu mane? hehe comel nye kucing debab tu,

nad, baca sini jap :)
http://www.amirastudios.com/2012/01/khas-untuk-nornadiahcom.html

~~zAnAfAhMi~~ said...

Rupa Adik sama macam Serabai, kucing kakak saya. Pakai baju takde seluar, sape nak eh? Hehe....pakaikan pampers tu...

Kamil Kahar said...

hehe...comel2...emm...mane seluar kucing tuh... :P

Kongsi Apa2 Aje said...

kucing mana ley pki seluar awk oii..kangkang dia kecik jer..tersadung 6t..kesian lak kat kucing tu...huhu (^_^)

Juliet_iRa~" said...

comelnyaaaaaaa..heee ;p

nak juga baju melayu kucing...hee baju kurung xda?


nt ira dah buat bnner tu ira bg nadya ea..heee ;p

smilenajah93 said...

wahhaaa ~~~ sape jahitkan tuu ???

starzieti said...

alahai, comelnye adik. :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

cutenya..nak2..hihih.

anitadiana said...

comel lah tu....siap ada baju..he..he

::Sebaik-baik kehidupan:: said...

comelnye! bole tak nak tempah baju kurung kucing dgn nenek awk?hehe

danial haqib said...

baju kucing betina ade x.....

danial haqib said...

kucing betina ade x die punye baju.....