Friends of Miss Nadya

19 January 2012

Malang tidak berbau

Assalamualaikum..

Selamat malam semua, sedih memang sedih tapi tak nak tunjuk je. Sedih sebab tak dapat pakai
  I Phone 4 S,hehe..^^


Tengok,sidemirror sebelah pemandu habis jahanam sebab masa Nad nak balik rumah tadi dalam pukul 8.30  macam tu lah. Nad memang rabun silau di waktu malam. Tetiba Nad selisih kereta tu dia bagi lampu besar. Terus saya berhenti ketepi sebab Nad tak nampak jalan, Tetiba kereta selisih dari depan tu makan jalan.

Kereta tu tak de aircond,Nad pon buka la tingkap tetiba Pang,meletop cermin kecik kena kat muka dan mulut sikit.

Doa Ketika Mendengar Kematian Atau Kemalangan

Innalillahiwainnailaihirajiun..
Bahawasanya kami kepunyaan Allah dan bahawasanya kami akan kembali kepadanya..

Sakit mulut sampai sekarang..:(

13 comments:

dyabunga said...

Innalillahiwainnailaihirajiun..
lain kali hati-hati ye nad.. bahaya tu nad rabun silau wktu mlm..

Mak Usu said...

Kesiannye.. Sabar k.. Ada hikmah semua benda yang berlaku tu... :)

ieyza afieyna said...

kenapa smpai bole pecah ? mesti berdarah kn.. hope akk cepat sembuh ;)

Penjual Reflesia™ said...

bahaya la dear.. semoga semuanya dalam keadaan baek.. =.= hati2 ye? pasni balik awal/pakai spek tau? =.=

'Aisya Salim said...

Innalillahiwainnailaihirajiun. Harap akak cepat pulih :D

✿Ummi Myra✿ said...

Ala kesian nye. Sabar ye syg. Smg cpt smbh

CekbOlat-bOlat said...

hushh.. nseb baik xkne mata!

Pendamba Mawar said...

teruk tak luka tu.. sapu ubat ye

miezah said...

entah . cmner boleh meletup ?
moga lbh berhti2 lpas ni ~

Cikpuan rara said...

aduhhh sakitnya.lain kali jgn bukak tingkap banyak sgt taw.bukak sket je.

liyana said...

kesiannye...pakai la cermin mata kalau drive malam..saya pun mcm awk, ada rabun silau..

smilenajah93 said...

yaAllah kak nad , abis tu kak nad ok x nie ??? org yang langgar tu , akk x mintakgnti rugi ke kak ??

Nisa Greennnpanda said...

isy.. nie yg seram nie nk bwk keta..

coz sy xde lesen lg..still xblaja2 lg coz fobia, huhu~.. T_T