Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

25 January 2012

Photographers? Jom join Contest #PetronasCNY

Assalamualaikum..

Morning Peeps!

Siapa minat yang amik gambar dan suka join contest?




Photographers! Pengalaman yang lucu : Dapatkan gambar korang dimana ia akan di pamerkan di Galeri PETRONAS. #PetronasCNY

Di tahun baru Cina ini, Petronas menjemput semua untuk mengambil photograpphs di mana ia membawa tema "Reimagining Energy" kedalam kehidupan..

Ambil gambar tenaga CNY dan bersedia untuk memenangi Wang Tunai. Contest berjalan dari 17th January 2012 hingga 12th February 2012





Fan Page Petronas :: www.facebook.com/petronas1


Sebenarnya entry ini khas untuk kawan nad yang photographer sekalian jika berminat..^^

9 comments:

ubaidillah zulkefli said...

mesir xde petronas..sob2

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..xder bakat..k bye..hiih

Подтверждаю (fadzli) said...

as salam..
hehe..menarik. tapi cuaca sejuk membatas sikit aktiviti harian..
lagipun..ni utnuk yang berada kat malaysia je kan?

ieyza afieyna said...

xminat tgkap gmbr.. tgkp bese2 reti la.. hehe

Hanif Idrus said...

Menarik ini...

~Shy~ said...

menarik...idea..idea....idea...

smilenajah93 said...

rjinnya kaknaddd :)

Eza Boom Boom :) said...

boleh gtau abang ipar Eza ni.. dia photographer :)

Nisa Greennnpanda said...

sy nie mmg bkn photographer.. nk snap pic biase2 pun goyang & blur, haha.. XP