Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

04 January 2012

Sleeping Pouch Murah Untuk Sugar Glider

Assalamualaikum..

Salam semua dan selamat hari rabu buat semua, rasa macam malas la pulak nak buat Worless Wednesday hari ini..:)


Anak-anak yang lena tidurnya di dalam Bonding Pouch


Ramadhani di dalam Sleeping Pouch..


Hero mummy melekat ..:)


Zero melekat di rumah kenduri Puchong Perdana..:)



Dah cukup lah gambar anak-anak tu kan..sekarang saya ingin beritahu di mana saya ada menjual Sleeping Pouch murah untuk sugar glider. Saya jahit sendiri tau.

Di sini saya ada menjual dua Sleeping Pouch Murah

Code :: N02


Code :: N01



My Lovely Sugar Glider..:)

Mummy love both of you sayang..:)

Direct Message On Facebook pon boleh..


New Price untuk Sleeping Pouch :
1 - RM8
1 - 2 RM15
4 - RM30

Postage :

RM6 Semenanjung
RM8 Sabah & Sarawak..

Jika berminat terus Msg or Call Nad

0173056439/0199564716

10 comments:

azam said...

:) nice......
nak kena cari ni .....takut tak terjaga pulak...hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,kretif nad ea..

Ecah Ecot said...

comel gileeeee....nk jugak sugar glider..huk2

Ecah Ecot said...

mesti...cume x terbeli jek....dh geram lame dh..uwaaa

Kongsi Apa2 Aje said...

wah..comel2 yer..huhu

tapi admin takley bela SG ni..dah lah harga ley tahan..admin ni laki jenis kasar sikit..kan tak pasal2 ada kes "dera"lak

admin ni sesuai bela "rimau" jer...haha

salam singgah sini (^_^)

Nisa Greennnpanda said...

alahai, cutenye..

smilenajah93 said...

pandainyeee kak nadd !!! comel !

CekbOlat-bOlat said...

eeeeeee.. =="

Cikpuan rara said...

bulu dye mmg cm carpet kan.hehehe.

husnazahidi said...

huhu..x geli ke k.nad??
rsa smcam je tgk..