Tenet macam siput sedut..

Assalamualaikum peeps!

Nad dah siap makan tengahari dengan kawan 1 ofis. Dia belanja.. Nad memang suka dapat makan free ni. Tapi tadi makan Nasi Ayam tak habis pon. Terus Abang tu ngomel,hish macam mana nak besar. Makan pon tak habis..

 Eeee...abang ni suka betoi menyakat Nad..=.='

Tetiba masa kat kedai makan tu Nad jumpa kawan satu sekolah. Nad tegur dan bersembang. Tak lama kemudian dia tanya Nad. 

Eh,apsal ko makin kurus?

Nad pon jawab dengan selamba kuda.. Ha'ah kan aku pon heran bin ajaib sebab aku timbang hari-hari kat opis, 45kg je setiap hari. Huhu... -. .-'

Terus dia balas, ke ko makan ubat?

Hah?tak de makna nak makan ubat,dah nak kurus aku nak wat macam mana. Weyh aku pergi makan dulu lah yerk..:D


Dah siap makan Nad dengan abang tu sembang pasal internet. Nad mengadu kat dia yang internet macam siput sedut. Hahaha,mengadu kat abang tu bajet abang tu boleh tengok-tengok kan jerk..:D

sebenarnya Nad bukan nak cakap pasal siput sedut macam dalam gambar di bawah ni..

gambar pinjam kat sini

Ini siput babi tapi Nad panggil siput sedut sebab tak sanggup nak tulis Siput Babi..=.='



p/s :: sebab tenet macam siput sedut,mood nak blogwalking tu hancus berkjecai-kecai..demm!

Category ::
Senda Gurau

Blogger pilihan entry hari ini ::


Dapatkan shawl 3 layer, Barang pre-loved, dan pashmina yang cantik di sini. Click baner for more info..:)

Nak masuk blogger pilihan entry jugak??
Boleh tengok entry di Sini

9 Comments

Sayang Saya

Love