My Joey[Baby] Sugar Glider is Twin..


Assalamualaikum peeps!

Alhamdulillah, pagi tadi kelihatan ada 2 ekor Joey[Baby] dalam pouch mak dia. Gambar tiada sebab masa tu mak dan ayah dia sibuk nak jilat Joey[Baby] dia.

Entry berkaitan :: Joey[Baby] Sugar Glider kelihatan 30 minit

Okay, selagi Joey[Baby] ni masih tiada bulu dan sampai lah tumbuh bulu dia, dia memang boleh keluar dan masuk poket mak dia sampai tiba masa nya Joey[Baby] ni keluar dengan selamat dari poket mak dia Out of Pouch [OOP]

Nad selalu doa supaya tiada apa yang buruk akan berlaku terhadap Joey[Baby] sebab dalam proses ini ibu atau ayah mereka boleh memakan anak mereka bila-bila masa jika ada Sugar Glider tu dapat merasakan ancaman buat anak mereka..

Subhanallah dengan kurniaan Allah, tengok keadaan Sugar Glider yang mempunyai poket yang boleh melahirkan anak dan anaknya boleh masuk kembali ke dalam kantung ibu mereka.

Hanya ada 2 Video di mana Sugar Glider Nad menjilat Joey[Baby] dia..


Video sugar glider cleaning his joey ini sangat pendek sebab Amadhani marah..


Video joey in pouch ini pon pendek sikit..



Category:
Sugar Glider

Blog/Blogshop Pilihan Entry Ini ::




Dapatkan Jacket, Cardigan, Skirt, beg yang stylo dan harganya berpatutan di MeiMei Clothing. Anda tidak perlu risau untuk bergaya dengan MeiMei Clothing. Tambahan pula sekarang ada New Arrivals untuk New Arrivals di albumnya >>  MUSLIMAH LONG SLEEVE(LIMITED EDITION) ♥ << starting harga dari RM40..Banyak jugak yang cantik-cantik..wet tiada ni..-.-''

P/S :: Ads Here And Enjoy To Get Review Your Blogshop? Click >>    HERE    << For More Details From Me ! Sementara Ruang Iklan Masih Di Buka..

♥ NANG IT if Like it ♥

8 Comments

Sayang Saya

Love