Product Review : Rambut Lembut Dan Lurus Selepas Guna Moist Diane

 


Perfect Beauty dari Moist Diane! Bulan lepas Nad pergi Saloon siap dapat urutan untuk Muscle Tension. Jadi kali ni Nad prefer saloon sendiri je. 


Selepas tempoh masa 13 hari Nad menggunakan Moist Diane EXTRA SMOOTH & STRONG Shampoo beserta Moist Diane EXTRA SMOOTH & STRONG CONDITIONER ni , Nad betul-betul berasa puas hati. 


Nad pergi Watsons di sekitar TF Value Mart Bera, niat nak mencuba produk baru. Lepas tu Nad terpandang yang ini. Jadi Nad pon terus ambik dan bayar di kaunter. 


Nad tak ada masalah rambut yang teruk jadi Nad beli pakej percubaan ni berharga RM12.90 untuk 50ml.



Rasa sepadan dah dengan harga tu. 


Part paling Nad suka bila dah guna, rambut Nad makin lurus. Selain tu, lembut sangat dan wangi rambut Nad. Haha rasa macam syok sendiri je.



Tapi serious, memang betul. 





Moist Diane EXTRA SMOOTH & STRAIGHT SHAMPOO & TREATMENT. 

Penerangan Produk :

Kompleks Pembersihan - Buang kotoran dan kekotoran sambil menyuburkan rambut dengan sebatian yang kaya. Disemai dengan 3 jenis bahan pembersihan: keratin, berasaskan asid amino TEA-cocoyl glutamate dan olefin. .  


Ciri Produk :
     
Minyak Organik - Minyak organik menembusi jauh ke dalam rambut. Perhatian pada Quinoa, minyak ajaib untuk mengawal rambut yang tidak teratur! Minyak Quinoa, minyak prune dan minyak Baobab memberikan pelembab yang kuat kepada rambut.

Kutikula Keratin - Tames dan menguruskan permukaan yang rosak rambut yang tidak teratur. Melembap dari akar ke akhir untuk rambut halus dan sangat lembut. Kutikula Keratin rawatan melicinkan folikel rambut yang rosak dan membantu menanam kelembapan kembali ke rambut kering, rapuh. Menyuburkan dari inti untuk memulihkan kesihatan rambut dan cahaya



Cara Penggunaan :

Basuh atau basahkan kulit kepala dan rambut dengan air. Gumpalan 1-2 kali ke atas kepala dan sapukan secara merata melalui rambut. Urut menjadi sebatian yang kaya dan bilas dengan teliti. Gunakan bersama dengan Moist Diane sempurna Kecantikan Extra Smooth & Straight Treatment untuk hasil terbaik.








0 Comments

Sayang Saya

Love