Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

21 April 2011

Tamparan Hebat

Assalamualaikum..

Hari ni Nad sedih..:'(

Tadi test Jpj..Gagal..:(

Bergelen-gelen air mata jatuh kat akademi memandu tadi..nad dah xkira orang tengok dah...sebab nad mmg cengengeng..mudah menangis...yerlah..sensetip gituh...hmm..ni pon xabis nangis ag niey..:(

Punca Nad gagal memandu di jalan raya tadi all because of him...owg cina tu saja jer wat pasal..masa nad nk masuk simpang ke kanan tadi..motor tu bapok jauh...nad dah masuk simpang jer...tengok2 dyer bawak laju..eee...tu kesalahan pertama di persimpangan pertama...persimpangan kedua pulak..tiber2 muncul 2 pasangan warga emas(ciner jugek)..dan2 tu lah dyer muncul dari kiri..eee....bengang niey...so,biler nad marah sgt2..nad akan menangis..:(

nak lari sambil nangis laju2...sekian..:(

9 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

sbaq nad ye... dugaan 2... 2 lah rgam owg kita nad...

Nini Hartini said...

Alaaaa...kesiannya. xpe2 lah, pasti ada hikmah semua ni. jgn putus asa eh. lepas ni 2nd test, nak masuk dlm kereta bg salam kt JPJ tu. pastu baca doa baru mula. akkdulu pn dah nk digagalkan sbb x turun hand break. tpAlhamdulillah berkat memberisalam dan berdoa, diabg akak 2nd chance.

jangan putus asa tau.

miss nadya said...

@☀ Izzaty Hedry☀::InsyaAllah nad okay,,tp nad still sedey ag..:(

miss nadya said...

@Nini Hartini:: da bg salam da..suma okay..punca dari 2 owang manusia tu jer..nad gagal..:(

Anonymous said...

thanks for posting this.

cheap alicante airport car hire also Car Hire alicante

SYAF said...

Jangan lah cePat mEnGalah Ok.. tErusKan BerseManGat..

miss nadya said...

@SYAF::tq syaf..baik,sy akan usaha lagi..=)

Muhammad Khairul Fahmi said...

datang sini baca entri..
hurmm siannya...
tak pew...ada hikmh d sblik smua tu..
sabar ek..=)

miss nadya said...

@Muhammad Khairul Fahmi::tq..nad dah lulus dah sekarang...:)