Friends of Miss Nadya

17 August 2011

Kemas rumah lah....


Assalamualaikum..

Salam 1 Malaysia...ramai yang cuti hari ni kan..nad p0wn cuti jugak..mana b0leh tak cuti..huhu..
Hari ni dah masuk 17 Ramadhan kan..mesti ramai yang dah sibuk pasal baju raya,kuih raya,kasut raya,duit raya,beg raya..
Nad dah kene beri duit raya untuk sepupu yang kecik-kecik...anak sedara lagi..pak sedara..
Pak sedara??nak wat macam mana..pangkat je pak sedara tapi dia kecik lagi..so nad kene prepare duit raya dah..





Hari ni mak dengan abah kemas kat dapur..nad kemas bilik..nad ingat nak beli cat baru tapi belum berkesempatan lagi lah nampaknya..
Kemas bilik p0wn ada masa rehat..fuh..penat w0 dari pagi nad kejekan bilik..barang dengan almari letak kat ruang tamu..kat ruang tamu da macam 0wang baru pindah dh..macam t0ngkang pecah p0wn ada..ngui ngui..
0k,nak sambung kemas...bye..thanks sudi baca..

3 comments:

azam said...

selamat bercuti...KL xcuti

Mr.Thinker@Ali said...

hari2 saya cuti. hehehe. :)

kemas rumah elok2. :)

fRaMe+LenSeS said...

rjnnye nad.. hehe. ;)