Friends of Miss Nadya

16 August 2011

Korang Dah Rancang Ker Balek Mana Raya Ni???

Assalamualaikum...

Salam 1 Malaysia...Selamat malam semua..okay..sekarang nad punya mood hilang tah kemana..malam ni jugak semua kawan-kawan nad tak da mood jugak..budak-budak ni lepak sini pastu pasang lagu jiwang..hadoi..merana..

Sekarang balek semula kepada tajuk di atas...korang dah rancang ke balek raya mana ea??hmm...nad sedih..hua hua hua..tadi dah puas menangis...tapi sekarang masih sedih....nad nak raya kat kampung...tapi family sebelah mak sumer berkumpul kat puncak alam...hmmm...

Nad menangis lagi lah...hmmm...air mata yang tak dapat di bendung lagi..tahun ni semua sepupu nad balek kampung ....nad memang nak balek kampung lama-lama sikit..macam mana nak wat ni...hmmm..pening kepala nad ni...jumaat dengan sabtu pulak kawan nak kawen..pergi amik picture dorang...

 Okay dah dah...berhenti menangis..nad tak menangis dah..cuba tengok..ngeee...gelak lama-lama...hehe...ta mau stress-stress dah..besok Nuzul Al-Quran..cuti..yeah....hehe..^^

Written By :: Miss Nadya



4 comments:

My Name is Mar said...

Namu lah nanges k?
Ho-ho-ho!
Wa macam biasa..
Balik ikut bini..
Errrr... Wa lupa yang wa tak kahwin lagi-_-"

ArulchelseA said...

dah rancang dah..kih kih kih

Mr.Thinker@Ali said...

balik kampung lar. syok! :D

Nuur mutiara said...

salam Nuzul Al-Quran..Jangan sedih, raya kat mana-mana pun sama je sebenarnya kan.. :)