Friends of Miss Nadya

21 August 2011

Oh tidak ... Sakit Gigi...

gambar cilok google..

Assalamualaikum...

Salam 1 Malaysia..selamat pagi...oh tidak...hari ni nad sakit gigi...hadoi...gigi graham nad ni sakit dari tadi...nak wat keje pon tak senang lah macam ni..hurm...

perkara ni yang wat nad tak leh tahan ni...sebab sakit gigi ini lebih sakit dari demam...

nak cabut gigi tak boleh sebab puasa...jadi terpaksa tahan dan banyakkan bersabar...InsyaAllah nad boleh tahan..

tadi masa tengah nak cari picture sakit gigi punya pasal...terjumpa pulak klinik NADIA...wah..klinik ni dekat Kota Damn..hehe...ini picture tu..



p/s :: yang pasti aku tengah sakit tapi masih gigih nak wat entry...haha..

7 comments:

Anis Adila Aris said...

nak tumbuh gigi baru kowt :)

Santri T.P.I.N.I said...

ada gigi berlubang ni...

Asyikin said...

sengsaranya sakit gigi di bulan puasa T__T, takpe ujian tu

ArulchelseA said...

biar sakit kepala..jgn sakit gigi.. kih kih kih

Syazwan Che Deraman said...

sakit wooo sakit gigi ni.
harap nad banyak bersabar ok.

Semut Senyum said...

moga cepat sembuh ye gang! =) tabahlah ye, moga kesakitan itu menghapus dosa2 kita ye

wany said...

musim sakit gg ni...apakah masalahnya?cik wany pon skt gg gak ni !!