Friends of Miss Nadya

27 November 2011

Malaysia Vs Bahrain

Assalamualaikum readers

Selamat malam dan salam sejahtera buat semua.

Nasib baik rumah sepupu ni ada astro kalau tak,tak tengok lah sebab siaran tak berapa nak terang.

Kalau sesiapa yang belum tengok baik tengok sekarang dekat tv 1 (Siaran Langsung tu)

Sekarang, Malaysia dah masukkan 1 gol. Tadi dah masuk gol tapi outside.

Esok nad nak balik bera dah,en.boyfie hantar dekat stesen bas je sambil ambil balik Galaxy Tab kesayangan dia ni.

Thanks for reading this entry. Nak pergi #BlogWalking jap.

ok, keputusan Malaysia Vs Bahrain 2-3 . #HarimauMuda menangis lagi di atas kecuaian mereka sendiri kan?

Ong Kim Swee dah resah sebab peluang mereka sangat tipis.

Ada jugak yang cakap. tu lah, tak bagi lagi si Fakri tu main. kan dah kalah last minute. hehe tu apa yang nad tengok dari #Timeline twitter nad. korang yang on9 tu jom bertweet dengan nad.

Published with Blogger-droid v2.0.1