Friends of Miss Nadya

01 December 2011

Alien Di Pahang

Alien Di Pahang
Assalamualaikum, entry ni untuk tengok bloglist update ke tak je.
Nama kucing nad kat atas tu putih,tu gambar seminggu yang lepas. Sekarang dia dah putih bersih balik dah pon. Ayah nad memang suka wat kucing jadi cam tu. Abis dia conteng bulu kucing tu.
Nad tengok pon nak tergelak. Jahat abah nad ni.
Kalau bloglist tak update jugak nad rasa memang nak merajuk lah dengan blogger.com ni.
Nanti nad cari jalan lain.

~update use mms~

9 comments:

Phat said...

alamak..takut nya ada alien kat pahang..:lari

Aku Mad said...

salam kenal dan follow :)

Pendamba Mawar said...

nk tukar jadi rimau ke?haha

Emy Ellyana said...

akak ni buat lawak lah..:)

cik ika said...

takutnye alien kt pahang..lpas ni femes la pahang..

Yana yani said...

hahah yana pon kadang2 suka jugak buat camtuh.nak2 kalau bulu dier putih..yana sllu conteng kat mata dier buat macam pakai eyeshadow..pastu buat blusher sikit..hahha..

Nur Lyanah said...

comel nyer~hehhe

Nur Syahida said...

ala chumel dia..adik2 syeeda plak suka tempek inai dekat bulu kucing..huhu

starzieti said...

haha. comel die kene conteng. :D