Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

12 January 2012

#27 Spontaneous Thursday | ツ Miss Nadya Punyer Blog

Assalamualaikum

Spontaneous Thursday For 12 January 2012

Kata-kata itu sebenarnya tidak mempunyai makna untuk menjelaskan perasaan.

Sumber :: @SantapanMinda (Twitter)


Writing By :: 

14 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yup.btoi gak tu..

Aishah Jahirah said...

perasaan boleh terjelas tanpa kata...mcm terbalikkn aje je...hehee

fizafantagiro said...

Hati yang benar-benar ikhlas yg blh menjelaskan perasaan =)

azam said...

semestinya.....tapi kalau diam membisu seribu bahasa....

tak terlaksana juga dan terfahami jua kehendak kita

CekbOlat-bOlat said...

tak boleh digambarkan dengan kata2..

Syarafi[skyforce331] said...

:)...betul kadang2 tingkah laku yang menjelaskan perasaan

jom tgk freebies doodle capsule
syarafikamaruzzaman.blogspot.com/2012/01/freebies-doodle-capsule-superheroes.html

J.Syazwana said...

perasaan tidak mempunyai makna untuk menjelaskan kata2. eh?

hihihi

Papa PUSS said...

Kalau xde makna, ape maksud dia Nadya hehe...:D


#Nti Papa war² kan lagi ttg contest Papa ea.. Sabar tau..Okay x menghadiahkan Arnab Hidup ni? :D

Papa PUSS said...

Nad kalau arnab hidup je nk buat hadiah.. tp kalau org tu dok jauh camne nak htr hahaha..

smilenajah93 said...

pastu , mc mane nk jelaskan perasaan ??

fatin amalina husna said...

yup..no words to describe feeling..^^

Подтверждаю said...

as salam..
betul juga tu ;)
seperti juga gambar. salah pilih, lian maksudnya.huhu...
macam mana nad buat buttton share g+ fb, dengan tweet kat bawah? mana dapat code?

:)

shiema sufian said...

setuju. dan hanya hati kita yang tahu ape perasaan kita ketika ini (:

nur chahaya abadiey said...

like...like..like..hehhe :)