Friends of Miss Nadya

11 January 2012

Jemput datang semua ke majlis perkahwinan saya..:)

Assalamualaikum..

Sila terkejut kerana saya dipaksa berkahwin pada 30 February 2012 tahun ini. Majlis akan dilakukan di dewan besar Bera,Pahang..
Kad kahwin dari Facebook!


Memang tak disangka bila cempedak menjadi nangka. Mana ada sampai 30 haribulan di bulan 2 cik kiah oi...hadui..Jutaan message dari facebook mengucapkan tahniah..Anda semua tak perasan ke bulan february??

Agak-agak ramai tak yang marah??

Blog Pilihan Entry Hari Ini ::


28 comments:

Aku Mad said...

Selamat pengantin baru , semoga kekal ke anak cucu :) semoga bahagia selalu :)

Kongsi Apa2 Aje said...

haha..nasib bek admin tak like ngn komen.

hidup2 kne tipu...ekeke (^_^)

V said...

tq

masz said...

hehehehe... thn ni thn lompat... sampai 29 Februari jer... ;P

Cik Eyqa said...

selamat pengantin bru.. hahaha~~

dtg sni follow kmu..

Mishter Izwän said...

tuh nme nye february fool, hahaha

FAIZ FAKHIRIN said...

waaaaa, tahniah tahniah...apa kata kad kawin buat cam picture tu;....nampak skit upgrade 2012...hahahahaa

smilenajah93 said...

hmm ,, hahaaa ~~ kim pun xperasan tadi , tertipu pulakk ~

Kongsi Apa2 Aje said...

haha..jgn buat lagi. 6t kena fire (^_^)

Lia Irdelia said...

hahhhahaha,
ramai yg tertipu.
saya pun agak terkejot tadi..
hehhee..

CekbOlat-bOlat said...

kahkahkah.. aku tak tertipu ! yeahhh

sbb ko dh bgithu =="

Pendamba Mawar said...

kalau tetibe ada?

Teenager Housemaid said...

hahaha..
best jugak tu..jemput kenduri kahwin 30 february..:D

J.Syazwana said...

haha lawak betol.
bulan depan 29 ari je.
jap lagi ade yg percaya bulat2 dok tunggu 30/2 tetiba je dah 1/3. ekekeke

Cik Kamoo said...

hahahah sengal la sapa percaya. sian dia

Подтверждаю said...

as salam..
wah..
insya'Allah bakal hadir ;)
hehe.. ramai yang geleng kepala kot.
selamat pengantin baru~

ANISA said...

hahaha...ada pulak 30 Febuari...hik3 XD

Papa PUSS said...

Salam

haha mau tak marah..:p

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,bila tgk 30 feb pon tau nak klntong tu..hihi.

QasehSuci said...

hahah...sib baik Qaseh perasan tarikh tu...adoyai...

aneem said...

hehhehe...
nie kes tipu owang nie..mane ade2 30.2.2012
yang ader cuma 28 n29 arie bulan jer bulan 12 nie....

CikNana said...

selamat bekahwin..hehe

misshannajr said...

awal lg dah perasan yg 30hb feb tu :P

sumysya said...

wah...org Bera rupanya...sama lah...felda mane???

Aishah Jahirah said...

tahun ni rasanya tahun lompatkan...sampai 29 Feb la...nad bikin gempar 30 Feb...hehee

ubaidillah zulkefli said...

ini artis :)
hahahaha...gimik kemain lagih..

eyka ka kecil said...

Taniah kak nadiah . . semoga bahagia sampai ke akhir hayat . .

Mishter Izwän said...

awk lah yg buat february fool tuh. tak pun letak madiah febuary fool.