Friends of Miss Nadya

23 January 2012

Jumpa Blogger a.k.a Mama Glider

Assalamualaikum..


Tengahari Mak Cik Piah dan Pak Cik Mail semua..^^

Nad baru sampai kampung halaman di Kuala Krau, Temerloh. Kejap lagi Nad nak pergi Bahau,Negeri Sembilan. Nak pergi dating dengan blogger  ni jap. Nad nak ambil Glider Slurp dari Intan Farhana Amir. Blog beliau cikomee.blogspot.com.

Nad beli Glider Slurp - Mix Fruit. Makanan anak-anak sugar glider Nad la..macam dalam gambar di bawah. Glider Slurp ni tak boleh di pos, Kena ambil atas tangan..^^

Gambar pinjam Sumber Google


Nampak pon dah macam lazat gila kot. Bertuah anak-anak Nad ni. Rezeki pon bertambah bila dah ada anak-anak ni..:D

Jom layan gambar anak-anak Nad ye..^^

 di sebelah kana Ramadhani dan di sebelah kiri pula Zero..^^

ni Ramadhani masa tidur atas tangan Nad..^^

Zero masa mengemas Shawl dan tudung..^^

masa kenduri my auntie..^^ 1-01-2012

Dalam pukul 2 Petang baru nak gerak..^^

17 comments:

Pendamba Mawar said...

hati2..semoga selamat sampai ke dstinasi

Lia Irdelia said...

alahai Nad..
geramnya tengok dak2 kecik tu..
teringin nak belai2..
leh ker>

hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..mknn lazat tu ea..

tc ea nad..

Ezy Chiaki said...

untung la dia mkn sdap2 je..
haha

Eza Boom Boom :) said...

rezeki sugar glider :). Alhamdulillah..

L said...

waaa. mahalkan glidder nih.. huuu

jom renung2 sebentar..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html

Подтверждаю (fadzli) said...

as salam..
wah! dia tak terbang lari ke?
wah! jinak!!

;)

sapa bapaknya? haha..gurau je :p
tu buat sendiri boleh ke? amik buah2, kisar smeua sekali? hoho..

cikomee?

Nurrul said...

eiieii , nomeynya..
kak Nad ada berapa ekor semua glider ?

smilenajah93 said...

wahh !! comel kott !!

ubaidillah zulkefli said...

woh lame x blogwalking sinih..berwajah baru lagi blog neh..hohoho..santek2

Phat said...

jauh nya nad sampai ke bahau

Hanif said...

comel...

IntanFarhanaAmir said...

:)

IntanFarhanaAmir said...

:)

aku adalah aku said...

nyum-nyum zero n ramadhani ckp hehe

Terbang Bersamaku said...

comelnye sugar gilder tue....=)
susahtak nak jaga dia...?

Nisa Greennnpanda said...

wah..bestnye jmpe blogger..

bile nk jmpe nad nie? >_<