Friends of Miss Nadya

21 January 2012

Kongsi Makanan dengan Julies

Assalamualaikum..

Biskut Julies mengucapkan selamat Tahun Baru Cina..


Layan Video dari You Tube Jap Tadi di Julies CNY Ad: Eng subs


Kenapa Nad tertarik tengok video tu? sebab dapat manfaat dari iklan tu ::

Ada Kuih kipas. Sedap kot kuih tu..^^  **tadi Nad tulis kuih kipas lepas tu ramai komen cakap kuih sepit..hahahahahaha..tergelak terbahak-bahak Nad..tersilap tulis nama..^^

Ada 3 budak perempuan kecih buat kuih tu tapi berbeza bentuk dia. Ada buat bentuk topi cina, ada yang gulung ada jugak buat macam kipas macam dalam gamabr kat bawah.


Walaupun berbeza warna kulit tapi diorang bertiga boleh tertidur bersama..We Are Malaysia..Sedih pulak ending dia..T_T

Nad memang cepat tacing macam cacing..:)

Like Fan Page Julies  :: facebook.com/JuliesBiscuits
Tonton iklan tu di :: www.youtube.com find Julies CNY Ad: Eng subs 

12 comments:

Mishter Izwän said...

yg bentuk cone tuh dah macam roti tisu, huhuhu, sedap nya

jgn sedih2 dan tacing2 macam cacing, hahaha, nnti geli macam cacing jugak . kuang4

Masz Sidek said...

ohhh... kat swak panggil kuih ni... kuih sepit...

AisYah said...

Biskut Julies sedap...hehe

fatin amalina husna said...

husna suka kuih kipas..^^

Eza Boom Boom :) said...

kat tempat Eza panggil kueh tu kueh sepit.. :)

Fostbook Social network said...

Introduction of a new social networking site
Millions of people are having fun and making new friends on fostbook.com every day. You can too!
The social networking site (Fostbook) named. In 2012, Facebook is expected to be challenging. http://www.fostbook.com/

Fostbook Social network said...

Introduction of a new social networking site
Millions of people are having fun and making new friends on fostbook.com every day. You can too!
The social networking site (Fostbook) named. In 2012, Facebook is expected to be challenging. http://www.fostbook.com/

saya cello191 said...

tacing mcm cacing..
terbaik ah~~^^

Подтверждаю said...

as salam..
hehe..comel je entri ni

(^^,)


ni kuih laden. er..bahasa jawa kot? huhu..dia punya tepuing tekan kat atas acuan tu kan. huhu

pakcik rasa last makan kuih ni tahun 2008..kot.

huhu

Eza Boom Boom :) said...

kuih kipas, haha. hemoh-hemoh. Eza sedang tahan ketawa. Sila imagine.. kah3..

Nisa Greennnpanda said...

wah..dh lame kot xmkn kuih nie.. XP

smilenajah93 said...

mcm iklan tv tu ~ hehe ~