Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

29 May 2012

Kembali ke zaman persekolahan

♥ NANG IT if Like it ♥


JinnyBoyTV

Korang pernah tengok tak video klip terbaru dari JinnyBoy kat YouTube? Baik korang tengok sebab dijamin membawa korang ke kenangan lama zaman persekolahan banjir kembali seperti ia adalah hanya semalam. Menonton dengan tisu bersiap sedia! Memang sedih sampai menitik airmata bila tengok video ni..

Kita selalu melihat kembali pada zaman persekolahan kita dengan nostalgia suka, dan kebanyakan daripada kita akan ingat yang mempunyai seorang guru yang memberi inspirasi.

The Class Clown ni sedih sikit 


6 comments:

Phat said...

x penah tgk pun ;-) nanti la line tenet ok nanti try tengok ek

NASZ said...

tak boleh tengok skrg sbb kat office byk dorang block. Huhu.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Tyikhya Sharfyikha said...

hey korg,

jom sama-sama klik churp2 ,,
korg klik sya punya,
pastuh, sya akan klik churp2 korg jugk,
kalau korang dh klik,
bgtau kt sya,
http://ieykhadomokun97.blogspot.com/

dyabunga said...

dya ada tgk video..memang teringt zaman sekolah dulu..hhihihi

.cik yaya. said...

ouhh best eh.akak tak pernah pulak tgokk.hehe nnti nk tgok la. nice info dear!

Zie Madini said...

tetiba merindu plak dgn kawan² di sekolah dulu. masingÞ dh lost contact :( masing² buat hal masing². geng keras pun dh tak tahu di mana :(