Friends of Miss Nadya

VIEW & SHARE THIS CAMPAIGN !!

02 June 2012

Keadaan bila kena ambik darah..

♥ NANG IT if Like it ♥



Hari khamis Nad MC..Sebab pening kepala je. Nad memang lama tak menderma darah. Sekali doktor tu kata kena amik darah sebab nak tengok ada kencing manis ke tak.

Nurse tu ambik sebesar tabung uji. Sakit tak payah cerita la. Semalam tangan kiri Nad habis lebam dan lenguh sangat sampai nak drive pon tak larat masa bawak mak pergi beli barang kat Bandar Triang semalam.

Sekarang Nad cuti selama 4 hari dan Nad balik kampung di Kuala Krau..



Blog Pilihan Entry Kali Ini
Tudung Murah Collection's
 Klik SINI untuk memborong
tudung ekspres, hijab di sini
semuanya ada..Dari saiz S - XL.. 

♥ Sekiranya minat untuk masuk
ruangan ini,jadi salah seorang
pengiklan Nad.Klik
SINI untuk lihat Pakej ♥

5 comments:

dyabunga said...

teruk nya kak nad bila amik darah.. kalau dya dah pengsan dah..hihih..gurau je.. kalau dya bila amik darah mesti tgn dya menggigil..

kaishin said...

erm dah ok ke sekarang @ masih lenguh dan lebam lagi.

Gen2Merah said...

wahh, saya sehingga ke ari ni tak pernah derma darah... takut kot.. ahahaha

Eza Boom Boom :) said...

get well soon sis :)

anitadiana said...

cian nya dia kena ambil darah..cepat sembuh ya...