Friends of Miss Nadya

06 June 2012

Perangai gedik My Sugar Glider

♥ NANG IT if Like it ♥



Yang Amajiro semakin membesar setelah penat menjaga anak-anak nya yang degil lalu menghempam si Dumo..

Amadhani tengah merajuk tak nak minum susu..Dumi pulak keje nak tido lepas kenyang minum susu..


Tu dia anak bapa..Dumi ni memang anak bapak. Tengok gaya dan perangai sama macam ayah dia.

Dumo budak manja..

Dumi budak aktif dan sangat nakal.


Ini lah sebahagian daripada kehidupan Nad..Hidup Nad masih kuat kerana mereka kerana mereka lah penguat Nad.

12 comments:

Nyamuk Terbang said...

kak nad pndai knal diorg eh..thu yg mna satu dumo..yg mna dumi

hatiAMIRA said...

die tak gigit ke ?
takotla sy :DD

dyabunga said...

comel lh dumo..haha..geram plak dya tgk

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel2 mereka semua..

Prettywrite said...

comel sangat bulu dia lah..kemas jer..

amalina husna said...

geram aih tgk depa..bila nk dpt sekor tah..haha..

syakirah izwanie said...

Alahai, comelnyaaa ^^

syakirah izwanie said...

Alahai, comelnyaaa ^^

Misz Mieza said...

Teringin nak bela sugar glider.. Tapi bila nak pegang macam takut plak.. Takut kene gigit.. Hewhew..

Hanif Idrus said...

peminat sugar glider.!!
comel2

Cik Purple said...

kak nad~~ comelnya.. cp nak jugak mcm ni.. tp cp tak pandai jaga.. :'(

kaishin said...

makin comel anak2 mummy nad ye..geram :D