Friends of Miss Nadya

23 February 2012

Kurang ajar betul ?

Assalamualaikum peeps!

Nad dah mengalami masalah kemalasan mengupdate entry secara bermaharajalela. Kenapa? Semua gara-gara Twitter. @miss_nadya << Follow kalau berani..:D Hari ini 23 February bersamaan 1hb Rabiul Akkhir 1433 dalam Kalendar islam. Siap dalam kalendar islam lagi sebab sebelum ni Nad memang tak hafal kalendar islam ni tapi sekarang sebab Nad selalu kene buat surat ke Jabatan, jadi kena ambil tahu.. Dah terhantuk baru terngadah. Itulah Nad yer..:)

Sebenarnya Nad bukan nak mengarut-ngarut petang-petang macam ni tapi Nad ada perasan semenjak suka meroyan di Twitter, Nad selalu cakap ikut lepas mulut Nad sampai kadang-kadang nampak kurang ajar..:)

You are over the daily limit for sending Tweets. Please wait a few hours and try again.
Sebab tu Nad lari ke Blog..:D
Jom layan gambar tuit Nad buat, apa kata korang? Macam Tak betul je Nad kan?



Ada dua jerk, yang lain dah ke bawah . Malas nak cari..:)

Category::
Gossip

Blogger pilihan entry hari ini::



Dapatkan Jacket, Cardigan, Skirt, beg yang stylo dan harganya berpatutan. Anda tidak perlu risau untuk bergaya dengan MeiMei Clothing ok..:)


Sekarang ada SALE dan semua barang jadi murah, Nad beli jugak taw. Sila grab sekarang..:)


Ads HERE?Boleh tengok entry di Sini

<--- Click Nang kalau suka entry Nad..:)

10 comments:

aisya said...

meh sini, nk follow twitter.. hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu,dah terlepas syg..abaikan..

teha said...

lps nie , jgn meroyan kt tweet dh.. hehe :)

munna said...

kak munna ada twitter tapi tak pernah tweet pun.... tak pandai sgt dgn tweeter ... FB je yg mudah rasanya

fizafantagirO said...

mood berubah ek ? ^^

dyabunga said...

kak nad tension ke??

Nyamuk Terbang said...

jom main tweet2..hehe

Si BuDaK KaChAk said...

tu pun kategori kurang ajar ek??tak tau plak...hehe

sory xde tweet so tak tau kehidupan tweeter dgn fb ni...huhuhu

smilenajah93 said...

sabar kak sabarrr ~~

ieyza afieyna said...

xbole tweet bnyak2 ke ? hee.. xthu lak.. hee..