Friends of Miss Nadya

22 June 2012

Esok Fly ke Pulau Langkawi...

♥ NANG IT if Like it ♥




Benda yang terbayang mestilah mercu tanda Pulau Langkawi ni iaitu Burung Helang besar ni kan? Esok Nad naik flight Air Asia. Nad berada di sana 3 hari 2 malam je.

Nad pernah sampai Pulau Langkawi masa darjah 6 je pada tahun 2000. Wah, agak lama la tak pernah pergi sana.

Bos bersama kawan-kawan dia bawa isteri pergi hari ni. Nad bersama 3 orang budak pejabat pergi besok.

Chalet, Kereta sewa semua dah di tempah untuk di gunakan di sana. Nad pulak teruja nak naik flight sebab tak pernah lagi naik flight ni..






Details Blogshop Online Hijab Store:
Online Hijab Store
 Klik SINI untuk online shopping
tudung muslimah.

 Sekiranya berminat untuk
masuk ruangan ini,jom jadi
salah seorang pengiklan
Nad.Klik >> SINI <<
untuk lihat Pakej 

8 comments:

Nyamuk Terbang said...

nak ikut

Fazi Isma said...

nak coklat kak nad =D

.*.WiE.*. said...

bestnya.. Wie pun dah lama tak pegi sana.. last pegi tahun 2002 kot.. Hhappy holiday..

nadia farhana said...

dapat pergi jalan2 seronok :)

Cik Purple said...

take care kak nad! :D semoga bergembira~~ ^^y

Syarafi[skyforce331] said...

fi tak pernah lagi pi langkawi...teringin jugak nih nak pi

Hanif Idrus said...

Selamat jalan

Lia Irdelia said...

wahhhh,
untunglah Nad.. :)